Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sleep Hpllpw - Álmosvölgy legendája  2. évad MIN. kritika !
2015. április 18. írta: SoroMove

Sleep Hpllpw - Álmosvölgy legendája 2. évad MIN. kritika !

index.jpgNa szóval végére értem a 2. évadnak ,hogy is mondjam nem teljesen lettem megelégedve úgy egészében a második mennettel.

 Bár élveztem a részeket ,de nem igazán éreztem azt ,hogy hol a következő részés  még ,még ,még  új részt.A történet ott folytatófik ahol ez első évad véget ért.El Spoilerrezni nem fogom a történetet de azért azt leírom ,hogy  a fő szállat az évad közepére lezárják.Mivel a készítőknek szóltak ,hogy térjeneke vissza inkánn az epizodikus részekhez.

Egy szómint száz  az évad első fele szinte egy egész történetnek felel meg .Ez bekövetkezik a 11. részre (nekem eddig tetszet úgy ahogy a sorozat ).A 12 résztől elő kerülnek a heti ügyek ismét egy kis főszállal a hátérben , hogy az utólsó két részre csak a fő ügyre koncentráljanak.Itt úgy érzem minha egy kicsit leült volna atörténet számomra .Jobban élveztem még összefügöbb volt .

s2sh-elenco.jpgA finálé első fele, a 17 rész nekem jobban bejőtt mint a végjáték .Valahogy úgy érzem mintha nem lettek volna elég merészek az írók. Bár az egészet szépen lezárták nekem egy kicsit unalmassab let a vég és hála nem kaptunk egy hatalmas Cliffhangert a végére.

A 2 . évadban két fővel  emelekdet a főszereplők száma és számos elég jó vissza térő melék karakterel is talákoztuunk (itt kiemelném Hawley-t alakító Matt Barr-t aki nagyon szimpatikus lett számomra .Valamint az ő ellen tetjét. Az új Sherifet aki olyannyira nem volt fajsúlyos, hogy még a nevére sem elékszem) A Főbb szereplők nagy részével meg voltam elégedve hozták amit hozni kellet. Visszon a fináléhoz közeledve nekem már egy kicsit sok lett Katrina.

Az egészet egybe nézve egy 7/10 adok neki . A történet immel ámmal tetszet . A látvány világja még mindig jó és ha már itt tartunk berendelték a 3. évadot 18 részre ismét. Úgy,hogy aki várja az várhatja a folytatást (köztük én is ).

A bejegyzés trackback címe:

https://soremove.blog.hu/api/trackback/id/tr207377768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása