Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vörös hajnal (Red Dawn) kritika
2015. február 05. írta: SoroMove

Vörös hajnal (Red Dawn) kritika

red-dawn-poszter.jpg

Washington lakói arra ébrednek, hogy ejtőernyősök szállnak le az égből. Céljuk, hogy megszállják Amerikát és mielőbb elfoglalják. Az embereknek szinte egyik pillanatról a másikra rabokká válnak saját hazájukban. Szerencsére sikerül időben megszöknie egy maroknyi csapatnak, akik a környező erdőkben keresnek búvóhelyet maguknak. Úgy döntenek, hogy kiképzik magukat harcosokká és visszavágnak az ellenségnek.
A film az 1984 Vörös hajnal feldolgozása Chris Hemswort ,Josh Peck és az Éhezők viadalából ismerős Josh Hutcherson főszereplésével. A történet nagyjából követi az eredetit néhány kisebb  különbséggel.Csak a látványvilágot igazitóták a mai kor igényihez. Látványosabb akciódusabbra véve a figurát.
A föszereplő tesvérpárt a Thorból ismert Chris Hemswort és Josh Peck alakítja.Hemswort színészi játékával nincsen gondom de viszont az öccsét alakitó Peck sokszor iritálóan hat rám.Mivel szerintem ripacskodora vette a figurát.Az eyecandy faktort Adrianne Palicki és Isabela Lukas hozza a testvérpár szebbik feleként.Valamint még megemliteném az én szemályes nagy kedvencemet Jefre Dean Morgeant kit már 11 éve a Supernatural(Odaát)ból meg kedveltem. Ő egy pozitivuma a filmnek.
A történetben bár jelen van a humor ,de nem dominál inkább az akcióra és harca helyezve hangsúlyt.Illetve a drámára  ami a családdal történik egy ilyen szituációban . De szerintem azért tényleg kifejezetten kellet  a humor a filmbe és jót is tett neki (föleg a szarvas vadászos-sat amelném ki ).
A látvány jó .A gerilla akciók jó kivitelezettek és segítenek azonosulni a szereplőkkel .CGI bár nem kiemelkedő de láttam már roszabbat is.A rendező szintén nem kimagasló de azért amit kellet azt kihozta belőle.Összeségében a film nézzése közben úgy éreztem mintha kihatna rám a mű körűl kialakult mizéria .Mivel hogy sokáig dobozban állt a studio anyagi gondjai miatt és mintha rá nyomta vólna ezt .De valószinűleg csak be beszélem ezt magamnak.
Egy szó mint száz . Nekem a sok feldolgozással szemben amit mostanában készült azért tetszet . Egy igazi popcorn mozinak mondanám. Akciókkal, helyén kezelve .6\10 pontszámmal jutalmazva.

A bejegyzés trackback címe:

https://soremove.blog.hu/api/trackback/id/tr647144565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása