Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ben Hur Minimál kritika !
2017. január 29. írta: SoroMove

Ben Hur Minimál kritika !

A Ben Hur az 1959-es klasszikus feldolgozása, Judah Ben-Hur (Jack Huston) herceg története, akit fogadott testvére, Messala (Toby Kebbell), a római hadsereg tisztje hamisan vádol árulással. Nemesi címétől megfosztják és rabszolgaságba kényszerítik, ezért hátra kell hagynia családját és szerelmét (Nazanin Boniadi). Több évet tölt a tengeren hánykolódva, mielőtt bosszúra szomjazva hazatérne. Ehelyett azonban megváltást talál.

benhur.jpg

Na most hogy át vetük hogy miről szól a történet kezdjünk is bele. Egy ideje sajnos nem volt időm írni (Gondolom egyesek örülnek is neki nem kell olvasni a szörnyű fogalmazásom ) de most végre szakítotam rá időt és eme alkotásra eset a választásom hogy, öszzegezem a gondolataimat.

Kicsit féltve kezdtem el nézni a sok negatív kritika miat,de meg kell hogy valjam kellemesen csalódtam benne . Stilusossan a filmhez igazítva  mege lehet kövezni de  nekem tetszet.Én kelemesen szórakoztam Timur Bekmambetov alkotásán . Bár tény és való hogy nem ér fel az 1959-s verzióhoz (ami szintén feldolgozás volt már akkor is ) de a maga nemében szerintem szorakoztató volt.bn-pm519_benhur_j_20160821115144.jpgA színészi játékal nem volt semmi gond . Jó volt a casting és szerintem ami a filmnek jót tet hogy elégé nemzezközi lett. Jack Huston jó hozza Ben Hur szerepét .Toby Kebbell Messela szerepében nekem néha egy kicsit ripacskodónak tünik de még bele fért .Morgan Freeman hozza a kötelezőt amit megszoktunk már tőle (bár a raszta haj egy kicsit mókás volt).Az Esthert játszó szinésznőt Nazanin Boniadi is remek választás (Bár egész film alatt azon gondolkoztam honan ismerem  a net segítségével rá jöttem hogy az Így jártam anyátokkal-ból volt ismerős ) A mellék szerepekben is jók a színészek:Pilou Asbækkel,Rodrigo Santoro és még sorolhatnám.

bh-10914r3.jpgA CGI szerintem jó volt. Nem lógott ki a ló láb.A fő aktrakció is a fogat verseny is látványos lett és ami még jobb nem let túl spilázva. A Zene  is megfelelő volt a filmhez .Főleg a végén az együtt lovaglásnál.A rendezésnél Timur úr hozta amit megszokhatunk tőle (Wanted,Éjszakai őrség, Abrehem Lincoln a vámpírvadász). Én valahol sajnálom hogy nem hozta vissza még a gyártási kölcségeit sem ami 110 millió $ volt. 

Végezetül a fiatal generációnak lett csinálva ez látszik is  a filmen mert, ők valószínű hogy közelébe sem mennek a  11 oscart nyert 1959 ben készültnek. De sajnos öket nem érdekelte. Pedig szerintem jó lett én adnák rá egy 8/10-t

 Láss és Nézz!

A bejegyzés trackback címe:

https://soremove.blog.hu/api/trackback/id/tr7312166731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása